Loading...

Portal413 har uppdraget att utveckla varumärket Bränneriets gård. Lantbrukarparet Anders och Margitha Nilsson har förvadlat det gamla andelsbränneriet i Nöbbelöv till en fullskalig grönsakshandel. 

Anna Envall Lundberg på Portal413 har producerat Bränneriets logotyp och grafiska profilmanual, designat etiketter till syltburkar och saftflaskor, producerat annonser och designat skylt, besökskort och hemsida.

Bränneriet startade med en "visitkortshemsida" – en enkel sida på nätet – som ett visitkort, helt enkelt. Till det kopplade de först ett nyhetsbrev för att lättare kunna kommunicera med kunder. Därefter har de i takt med övriga tjänster, utvecklat hemsidan och dess innehåll. För hemsidan och dess utveckling svarar Bengt Rasmusson. Fotona har Håkan Sandbring tagit.

Uppdrag:

  •  Logotyp
  •  Grafisk profil & manual
  •  Foto
  •  Hemsida
  •  Digitalt nyhetsbrev
  • Marknadsföring

Läs mer om Bränneriets Gård »